שלום עולם!

נשימה עמוקה, קצת פרפרים, בלי הצגות – להתחיל!

אתמול הייתי בהופעה של EDITORS. לפני שהם עלו היו שתי מחממות שקיררו אותי עד מאוד. היה לי זמן פנוי. להרהר. והרהרתי בתאוות הכתיבה והיצירה, בגעגועים למולדת, בעיקר בגעגועים לחברים שהשארתי מאחור. חס וחלילה שאני חושבת שאני מתקדמת, הו לא, אם כבר אז ישראל שעתיים לפני בהכל. זה פשוט ביטוי… הנה כבר הסתבכתי… אני אשתפר, אני מקווה.

אז הבלוג הזה יפמפם את הגחלת, ישעשע, ישעמם, אם רק הוא יהיה זה יהיה טוב. בשבילי. כי חסר לי פה הרבה ממה שיש שם. ויש הרבה פה שאין שם.

פוסט זה פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

3 תגובות על שלום עולם!

  1. שלום, זו תגובה. כדי למחוק תגובות, צריך רק להכנס למערכת, ולהציג את התגובות של הפוסט. שם יש אפשרויות למחיקה ועריכה של תגובות.

  2. anoshnea הגיב:

    testing testing… 1.2.3.

  3. sharonvidan הגיב:

    רעיון מבורך ומשמח ביותר. עכשיו אוכל לעדכן בצילומים חדשים שמספרים את סיפור הטיולים יותר טוב ממילים ולתקשר על בסיס קבוע ומגניב ביותר…
    וגם להתעדכן און ליין על מה שקורה בלונדון , ובאמת, צריכה כבר מוזיקה חדשה!
    עולה השאלה איך אני מעלה צילומים וציורים אבל בטוחה שנפתור זאת בהמשך.
    בא לי לקשקש, לשלוח לינקים, לעצב, לשאול שאלות, לקבל תשובות, להתפרע ולסדר אחרי ולהפוך את זה לבלוגי הכי בלוגי שלנו…

להשאיר תגובה

