אצל הדודה והדוד

הדודה והדוד הזמינו אותנו לביקור אצלם בבית העגול. "תבואו", הם הפצירו, "יהיה מגניב. תשתו משהו, תרקדו. תבואו בהמוניכם". מאוד חברותיים הדודה והדוד. אז מה, לא נבוא? באנו. אנחנו ועוד מלאן אחיינים אחרים.

החימום היה הזוי. זה די היה צפוי, לפחות מנקודת ההשקפה שלי. שלשה של סולן (שאני בטוחה שהיה חולה מת על אנטיביוטיקה) בסיסט וקלידן. איך אמרה שכנה באותו ערב? קצת חסר היה לי מתופף. לי אישית היה חסר מעוף. וגם חסר לי הזכרון של איך לעזאזל מבטאים (שלא לומר כותבים) את השם שלהם? למען נופת קוראים יוכלו לבדוק בעצמם את האיכות. אבל אנחנו חיים בעידן הנפלא בו המציאו לנו את האינטרנט. כך שטרחתי ועשיתי שיעורים עבורכם: Fujiya & Muyagi ככה קוראים להם. מה הפלא שלא זוכרים?….

חלק הארי היה אחת ההופעות הכי מושקעות שראיתי בהמון זמן. מסכי ענק עם וידאואים שגרמו לי הזיל ריר על כל הסביבה. חבורה של שישה תזזיתיים התרוצצו על הבמה, החליפו תפקידים, כלים ומיקרופונים. תאורה, סאונד. אחד גיטריסט נרקומן שכמעט וקפץ על הקהל. אחד קרח, שרגע אחד הוא רגיש כזה כאילו על הפסנתר, ורגע שני פסיכופט קריזיונר. אחד עם אפרו כזה מרשים, ששמו אותו הרחק מאחורה כדי שלא יסתיר לקהל האחיינים את המסכים. אם היו פתאום מצרפים נחש או טיגריס לחבורה על הבמה, זה היה לגמרי הגיוני. הכל הלך שם.

יש גם וידאו אבל זה כמו לצלם את השקיעה – אפילו לא מתקרב לכמה יפה שזה היה במציאות.

גם הבירה שחטפתי חזיתית ממישהו שלא מבין א. שבירה שותים ולא שופכים, ב. שזה שורף בעין אחו שר—-. אז גם הבירה השתלבה ברצף האירועים שהלך שם. אין הגיון בחיים, ובטח שלא במשפחה. וטוב שכך.

גבירותי ורבותי – UNKLE. תודה תודה תודה.

פוסט זה פורסם בקטגוריה מוזיקה. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

3 תגובות על אצל הדודה והדוד

  1. anoshnea הגיב:

    כן… שכחתי לציין לההופעה היתה מאוד מאתגרת לאלו האפילפטיים… כל כך מאתגרת שגם אני לרגעים חשבתי שהנה הנה מתחיל התקפון. אבל לא נשברתי!
    בקשר לאלבום שכדאי לי לשמוע – יש לי רשימה כל כך ארוכה של מוזיקה שצריכה להיות אצלי על ההרדיסק. יאללה – נהיה נחמדים ונוסיף אותם. רק כי אתה אומר.
    גם אני מתכוננת לקריוקי!

  2. שחר הגיב:

    אני ספאם?! אני??!!?!

  3. anoshnea הגיב:

    קודם כל, fujiya & miyagi שולתתתיייםם!!!!!!1 אני מבין למה לא התרשמת מההופעה, אבל אני מבטיח לך הנאה צרופה מהאלבום.

    לצערי, לא ממש יכולתי לראות את ההופעה למרות שנכחתי במקום תודות לפליקרים שעיוורו אותי כבר בשיר השני. אבל כמו ראלף מאצ'ו בקראטה קיד, עצמתי את העיניים, התרכזתי בקצב, ובעטתי לכל עבר.

    תודה שבאת, שמח לשמוע שנהנת, נתראה בקרוב (כבר התחלתי לעבוד על כמה שירים לקראת הקריוקי, ברצינות)

להשאיר תגובה

