סמים ונהנים

הפעם דיווח על מוזיקה מארץ הקודש. ניחשתם, ביקרתי (כבר לא ממש בחשאי, עם כל הפוסטים שפרסמתי), יגעתי ומצאתי. זה אכן היה קצת מייגע. בעיקר כי כשחיפשתי מה מעניין קורה במוזיקה של מדינת היהודים קיבלתי כמעט את אותה התשובה: "פפחחחח…. שום כלום, לא שווה, סתם….".
אז יצאתי לשוח אני בעצמי, לא צריך טובות. ומצאתי.
מצאתי שהבילויים הוציאו אלבום חדש – איזה כיף לי. ואיזה כיף היה להם כשהם הקליטו אותו. וגם מצאתי ג'ירפות חדש.
אמנם מצאתי ביחד עם כל זה שאופנת "הזמר הרגיש הממלמל המתחזק" רק החריפה… ויש בנאי חדש בעולם שחושב שהוא כריאטיבי. הבטיחו שאביתר החדש יהיה שווה אבל לא נשארתי לחכות…

אבל  מה שבאמת עשה עליי רושם היה הרכב הרבה יותר מרתק. הם התגנבו למודעות שלי עוד בביקור הקודם. ישבתי אז, היה חם של קיץ, בבחוץ של קפה ביאליק ושמעתי שמייח מבפנים.
הפעם אני הייתי מבפנים של ההופעה. זה קרה בלבונטין. מקום חביב, אבל וואללה, לאנגליה מתבוללת שכמוני עניין התור הישראלי עשה לי התחלה לא טובה. דחפו, בעטו, רמסו, העלילו שמתחיל גשם – אולי מישהו יבהל ויפנה את מקומו היקר. בסוף כולם נדחקו ללא שליטה פנימה. גוש אנשים התגלגל לעבר המדרגות, ומטה לאזור ההופעות. "יא! איזה קטן פה" , השתוממתי אני, אנגליה מתבוללת… חבריי התבאסו שאין לשבת. אנגליה מתבוללת – אני – עומדת ביי דיפולט. ככה רוקדים יותר!
אבל ההופעה היתה כזו שווה ומשמחת שלא היה לי אכפת מכל העניינים האלה. על הבמה היו סגול על מסקלין, ירוק עם הרמוניקה ואדום גיטריסט. אלו הם ה Puppet Folk Revival והם יודעים מה הם עושים. הם יודעים כל כך טוב שהם מפעילים בובות, שרים, מנגנים, מספרים, מרקידים – הכל במחיר שווה לכל נפש ובסגנון דרומי רהוט. הנה תראו לבד. מתארח גם קרמיט. מתברר שהוא נלחם בהתמכרות קוק קשה, ויש גם ארנבות פוחזות….
הם עכשיו בחופשה אבל לבטח ישובו הקרוב.
איך אומרת רות סירקיס? "רוצו, רוצו!"

פוסט זה פורסם בקטגוריה מוזיקה. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

להשאיר תגובה

