ברל'ה צא בחוצה

אז עברתי לשכונה שכונתית, מלאת מאפיינים פרבריים כמו עגלות תינוק למכביר, שקט מופתי אחרי שבע בערב ועשרה טייקאווי למטר רבוע. רציתי קצת גינה ירוקה להנות ממנה במעט ימי השמש. קבלתי כל מה שרציתי. אשרי וטוב לי. הכל ועוד קצת כבונוס.
ביומי הראשון בגינתי הקטנה חקרתי את הפוטנציאל. הכנתי תרשימים וטבלאות זרימה. בחרתי פינה חצי מוצלת חצי לא ויצאתי השוקה לקנות שתילי ירקות. קצת עגבניות וקישואים משלי בשכנות לתבלינים פתאום נראו לי כפסגת האושר. חזרתי לגינתי, עדרתי דישנתי השקיתי ניקיתי שתלתי ליטפתי ושרתי שיר או שניים, שיהיה. הילדים הירוקים שלי ננטעו. לא נותר אלא לחכות ולבחור מתכונים.
בבוקר המחרת יצאתי שוב לגינתי לבקר את ילדי החדשים. זעקת שבר נמלטה מגרוני. קראתי לבחיר ליבי שיראה. שיגיד לי שאני חולמת ולא קרה כדבר. "איפה הפרח השלישי?" שאלתי ודמעות נצצו בזויות. יקירי מנסה לשווא לנחם אותי וכשזה לא עובד עובר לתחבולה עתיקה: "היו רק שני פרחים…". לא ולא!
בלילה שנתי נדדה. יצאתי עם פנס להתנחם עם ידידי. כמעט ונפחתי את נשמתי. יצור חלקלק ושמנוני נפרס לו בתנוחת מוצא על עליו העדינים והדשנים של הקישוא שלי. "מה אתה עושה?". אין תשובה. הוא לא עונה לי. אין משיחין בשעת הסעודה. מנומס הוא לא, שלא יעשה חוכמות. למה הוא אוכל מצלחתם של אחרים?
בימים הבאים התנהלתי כסהרורית בין אתרים של פסיכים כמוני שנוברים בגינתם בחיפוש אחר הנוולים ומשווים טקטיקות ציד ולחימה. אחד ייעץ לפזר קפה בעוד עמיתה מציעה קערת בירה שתמסטל את הגרגרנים. נחושת, מלח, שום ובובות וודו לא עזרו. הסימנים השחורים מסביב לעיני תפחו, ריח מוזר הזדנב מאחורי (כנראה משיקויי המכשפה שניסיתי לרקוח בהמלצת אתר מפוקפק). איבדתי כל קשר עם העולם. כל מה שהיה קיים עבורי הוא צבא השבלולים והחשופיות שככל שנגחתי בו בידה רמה המשיך לטייל בשנטי על הדשא אחרי כל גשם סתמי.

אז נשבר לי מחיי הפרברים וקצתי השיטות הומניות אורגניות הרמוניות. אני בדרכי לענק מוצרי גינה לקנות קצת רעל טוב. גלולה כחולה, כמו במטריקס, שתשלח אותם כולם למימד הבא. או לגינה של השכנים, מצידי שיעשו חינגה שם.

פוסט זה פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

להשאיר תגובה

