מדיטציה

אחת, חכמה, סיפרה לי שגם היא זוכרת חורף אכזר במיוחד באירופה בו נאלצה לדדות ברחובות מקורחים. היא מצאה את העניין מתסכל אך, אופטימית שכמותה, פנתה לערך המוסף וניצלה את המצב למדיטציה בהליכה. קסם לי הרעיון והיוזמה והחלטתי שלמרות הכל, החיים עם יד שבורה יכולים להפוך לחוויה מתקנת או לפחות מלמדת.

למדתי שמדיטציה זו מילת מפתח שהופכת כל חוויה אומללה למבט מלומד פנימה. לגרד בגב? לרכוס ג'ינס? לאכול אורז (או כל דבר שמגיע במצב צבירה תפזורת)? זו הרי הזדמנות להתכנס, אני והאיברים שנותרו לי שמישים, ולהתמקד על המטרה.

למדתי שסריקה מגנטית שידועה כ אמ.אר.איי. זו בעצם הפתרון המערבי לחלל מדיטטיבי. הנה אני תקועה על מגש לא מרופד, אסור לי לזוז אבל גם אם ארצה אין סיכוי שאצליח. מעליי, מלפני, מצדדי קירות המכונה האימתנית. שום תמונה או צבע. רק משטח לבן. אפילו לא דוגמת שפריץ. אוזניות! הנה הקול שבקצה הסריקה – מוזיקה. אפילו גאז' יתקבל בברכה. איפה. גם אם היתה מתנגנת מוזיקה, היא היתה אובדת בחלל הצר, מותירה אותי הרחק מבעד מסך הקרקושים הרמים של המכונה. מחשבותי נדדו דרומה: האם השקיתי את הבזיליקום הבוקר? מה שלום פרופיל הפיסבוק המוזנח שלי? מצב החסה בשטחים?… מה נותר לי לעשות בשעה וחצי בידוד שנגזרו עליי? ניחשתם נכון – מדיטציה.

למדתי שתמיד יש מוצא והכל במוחו הקודח של המתבונן. מזל!

ובעיקר למדתי שלהבא, כדאי מאוד לא ליפול.

פוסט זה פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

תגובה אחת על מדיטציה

  1. שחר הגיב:

    אז מה מנסים למצוא עכשיו? כבר סיכמנו שהיד שבורה לא? אולי תפסיקי להכנס למכונות יקרות ולבזבז זמן אן.הייץ'.אס יקר? אנטישמית.
    (בירה מחר בערב? אני גבר חופשי השבוע)

להשאיר תגובה

