כולם הלכו לג'מבו

בהתחלה הייתי בין הספקנים. אמרו מוצר חדש יצא לשוק שאין כמותו. כמעט כל מוצר זוכה להכרזה דומה אך אכזבות קשות ממתינות בפרצוף מרושע למאמינים בפרסום. מכונית נוצצת בעסקת השנה הכוללת בסט מהודר בלונדינית חטובה וחיי אושר ועושר לקונה הישר. יוגורט דיאטטי חדש טעים להפליא מלא אומגה יהפוך אותי בין לילה לנקבת אלפא. חופשה חלומית במחיר מפתיע, לא כולל ילדים לא כולל ארוחות לא כולל הבריכה שבעצם שייכת למלון השכן שפשט את הרגל לפני שלוש שנים.
כך גם האייפון נתפס אצלי כמוצר שיקרי. עוד טלפון שיודע לעשות הכל כולל הכל. השגעון לטלפון האגדי הדהים את כולם. תורים לחנויות שהשתרכו לאורך ימים ולילות. סכומי עתק שאנשים תמימים נפרדו מהם תמורת פלסטיק מבריק ומסך צבעוני.
כשיצא האייפון-הדור-החדש כולם צחקו ליגלגו השמיצו ועמדו בתורים המוכרים בציפיה להניח ידיהם השמנונויות על עוד מסך מגע מלא אייקונים מבהיקים. איך אתם לא רואים את האמת המרה? זה טלפון כמו כל האחרים עטוף קמפיין מכירתי אגרסיבי במיוחד ושטיפת מוח שלא הייתה מביישת את התפוז הכמני.
האמת שלי החלה לחלחל אט אט מעלה לפני הים כמו שלולית נפט. בתוך תוכי ידעתי את התשובה אבל איך אוכל להודות בה אחרי שנים של הכחשה וביזוי? התשובה אינה קלה. למען בריאות נפשי עליי לצאת מהארון ולהודות, יהיה המחיר אשר יהיה: אני רוצה גם! לא אכפת לי מה אמרתי ומה חשבתי וכולם שקרנים והפרסום מטעה. הטלפון הזה כל כך סקסי. גם אני רוצה לדפדף בנונשלנט על המסך בין אייקונים יפהפיים, אינטרנט מהיר כמו שצריך ומקלדת שיודעת אפילו עברית (!). גם אני רוצה מכסה פלסטיק שיגן על אוצרי מחמדי מפני כל רע. גם אני גם אני גם אני.

פוסט זה פורסם בקטגוריה כללי, עם התגים , , , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

להשאיר תגובה

